Thursday, July 11, 2013

“Shorts”-at janë në modë, por ju bëjnë keq për shëndetin! (FOTO)

"Shorts"-at, ose më shqip pantallonat e shkurtra, kanë hyrë së fundi në modë mes vajzave, adoleshente e jo vetëm. Përveçse u japin më fresk i bëjnë të duken edhe më seksi.
Mirëpo ja ku vjen paralajmërimi i mjekëve, sipas të cilëve këto lloj pantallonash bëjnë keq për shëndetin. "Në radhë të parë kjo lloj veshje evidenton çdo defekt të mundshëm, nga kilet e tepërta, deri te celuliti - shpjegon dermatologia Riccarda Serri -. 













Për më tepër, nëse pantallonat janë të shtrënguara, atëherë dëmtojnë së tepërmi edhe qarkullimin e gjakut".
Prandaj, kujdes vajza! Mirë që doni t'i vishni, për t'u dukur sa më seksi. Por të paktën të mos jenë fort të shtrënguara, sepse ju rrezikojnë shëndetin!

No comments:

Post a Comment